19 februarie 2012

Instrucțiuni de folosire ... a săpunului!



Foto 1
Am intrat într-o farmacie a unui lanț cunoscut și cum valoarea cumpărăturilor de medicamente a fost destul de mare am primit ca bonus un ... săpun. O altă marcă decât folosesc eu în mod obișnuit. Forma și aspectul comercial erau obișnuite (vezi foto 1). 
Mirarea mea a fost mare când am citit pe cutie ... instrucțiuni de folosire (vezi foto 2). Negru pe alb scrie că ”Masați ușor pe pielea umedă și apoi clătiți cu apă.” Incredibil! Producătorul se gândește că fără aceste instrucțiuni (în română și în engleză ”Massage gently onto wet skin and then rinse with water”) am fi probabil tentați să mâncăm bara de săpun!?. 
Foto 2
Pe când instrucțiuni pe salam de exemplu ”Tăiați felii groase după plac, introduceți-le în cavitatea bucală, mestecați-le și apoi le înghițiți” !!!
Greu de crezut în AD 2012 și pentru un produs ca săpunul care se folosește de cam 5000 de ani!


Niciun comentariu: